joi, 5 aprilie 2012

Laidback Luke & Wynter Gordon - Speak Up



"Speak Up" is more than just a jam that killed Miami a couple weeks back.

Ultima productie Laidback Luke a fost lansata in exclusivitate pe Beatport via Mixmash Records.


"Am vrut sa experimentez ceva nou, ceva care sa fie altfel, sa imi re-inventez sound-ul. M-am gandit la o mare aventura, am avut in minte locurile in care nu am reusit sa ajung si asa a aparut piesa asta". - Laidback Luke

Ca sa completeze acest track, Luke a venit si cu o varianta video. Un electro-house monster complimentat de o voce de senzatie, Wynter Gordon.

Will he, um, speak up? You’ll have to watch and see...

Remix package-ul vine cu variante semnate Chris Lake, Mark Knight, Oliver Twizt, Moska, Das Kapital.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites

 
Design by IoNuttz