vineri, 16 aprilie 2010

Armin van Buuren - am prea multe piese pentru noul album


Intr-un interviu recent acordat MTV, Armin van Buuren a vorbit despre noul album de artist:
"Am pregatite 21 de productii cu sanse reale de a candida la tracklist-ul noului meu LP. Am prea multe piese. Urasc faptul ca un album trebuie sa aiba 78 de minute, cat permite un CD. Nu cred ca e OK sa fac un dublu album. Multe din piesele despre care vorbesc sunt reusite, dar nu sunt terminate.

Primul track este un proiect cu adevarat ambitios. L-am inregistrat live. Am folosit chitari live, percutii live, am facut tot ce trebuie pentru un sound special. Pentru noul album am ales sa colaborez cu fratele meu. El este chitarist si m-am folosit de talentul lui pentru multe din noile productii. Tot el m-a ajutat sa scriu multe dintre texte. In acest moment nu am o data de lansare si nici un titlu.

Unul dintre motivele pentru care mai astept este show-ul meu radio, A State Of Trance. Am inceput in 2001 si imi amintesc ca multi dintre colegii mei mi-au spus ca sunt nebun. Ca e imposibil sa fac un show de doua ore, in fiecare saptamana. Dar cred ca asta e motivul pentru care am succes: am fost suficient de nebun sa perseverez. Multumita Internetului si a download-ului ilegal, numele meu a devenit cunoscut in intreaga lume", a incheiat van Buuren.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites

 
Design by IoNuttz