joi, 8 aprilie 2010

Tiesto anunta noua serie DJ Mix - A New Dawn - ISOS devine istorie


UPDATE:Tiesto a anuntat ca noua serie de albume mixate, se va intitula "A New Dawn".
Impreuna cu staff-ul Black Hole Recordings, olandezul a decis sa aduca un sound fresh, inovator, intr-o zona a muzicii electronice in care a fost lider ani la rand. Toate release-urile din seria "A New Dawn" vor fi lansate cu label-ul lui Tiesto, Musical Freedom.
Olandezul zburator este un maestru la capitolul compilatii in serie; "In Search Of Sunrise" a devenit una dintre cele mai bine vandute aparitii in muzica electronica. Ultimul volum a aparut in vara anului 2008, "In Search Of Sunrise 7 - Asia".

Cum de atunci au trecut 2 ani, au inceput sa circule tot felul de zvonuri despre urmatorul volum al compilatie, iar Tiesto s-a simtit dator sa faca o declaratie oficiala, prin care sa isi explice intentiile si sa clarifice situtia:

"Am mers cu seria "In Search Of Sunrise" atat cat am putut, iar acum simt ca a venit momentul in care trebuie sa las trecutul in urma si sa vin cu ceva nou si fresh. ISOS a fost o calatorie incredibila pentru mine, dar in masura in care muzica mea evolueaza, mi-am dorit ca si compilatiile tip DJ Mix, pe care le lansez, sa treaca la nivelul urmator. Mi-am vandut partea mea de actiuni de la compania detinuta de Arny Bink, iar acum nu mai am nici un fel de obligatii sau beneficii de la Black Hole. Compilatiile au fost un element important a ceea ce reprezint eu ca artist si DJ, de aceea am ales sa vin cu ceva special, sa trec de limitele impuse de un stil. Intram intr-o noua era a felului in care se produce muzica si este important pentru noi, artistii, sa fim conectati la noile trend-uri, sa avem fanii alaturi. Asta incerc sa fac.

De aceea vreau sa anunt in mod oficial ca titlul noii serii, pe care o voi lansa cu Musical Freedom, este "A New Dawn". Titlul este sugestiv, inseamna mult pentru mine. Ultimii doi ani mi i-am petrecut incercand sa descopar modalitati noi de a face muzica, am cautat sound-uri noi si totul a culminat cu aparitia noului meu album si a turneului mondial de promovare pentru "Kaleidoscope".

Cu noile volume din seria "A New Dawn" vreau sa continui acest proces, sa aduc productii grozave din muzica electronica. Fanii vor asculta track-uri noi de la mine si de la altii. E vorba de calitate in materie de sound electronic.
Mi-am propus sa explorez si sa ma dezvolt ca artist si DJ; in jurul meu sunt oameni, lucruri care ma inspira in mod constant. Abia astept sa impart aceste trairi personale lumii, prin intermediul acestei noi serii, A New Dawn."

1 comentarii:

EPM spunea...

abia astept!Bravo Ionutz imi place blogul tau!Am si eu un blog,tot legat de muzica (http://versu-z.blogspot.com/).am si benner daca vrei pentru la parteneri...

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites

 
Design by IoNuttz