miercuri, 17 martie 2010

ASCULTA - Cosmic Gate remixeaza tema din Avatar



Ca si cum nu era suficient uriasul succes de box office, al filmului "Avatar", in regia lui James Cameron, productia epica 3D, depaseste barierele culturale si ajunge in zona muzicii electronice.
Acest lucru este posibil datorita duo-ului Cosmic Gate, care a decis sa remixeze tema din "Avatar", intitulata "I See You" (James Horner).

"La o saptamana dupa ce am vazut filmul, am decis de comun acord sa facem asta. Am fost impresionati de animatia 3D, de efectele speciale. Cererea de a remixa tema oficiala din Avatar a venit in aceiasi perioada. Am fost extrem de motivati sa intram in studio si sa ne bucuram de libertate de a lucra cu sound-urile puse la dispozitie de Atlantic Records. In remix-ul nostru am manifestat un maxim respect fata de originalul lui James Horner", au declarat membrii Cosmic Gate.
Cum suna tema din Avatar, din mixer-ul duo-ului Cosmic Gate??
WelI, Cosmic Gate style...

James Horner - I See You (Theme From Avatar) (Cosmic Gate Club Mix)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites

 
Design by IoNuttz