luni, 1 martie 2010

Liviu Hodor cea mai tare ascensiune in 2009 - HAPPY FOR YOU!!!


Despre DJ set-urile sale vorbeste asa: " Set-ul meu are o poveste!"...e o poveste lunga...e abia la inceput.
Cum incep povestile??? Da, cu acel "a fost odata ca niciodata...", ma rog ne rezumam la a fost odata! Era un aparat de radio in spital si tot acolo, se fala un personaj curios, si dornic sa stie mai mult despre muzica...Sa plasam actiunea noastra pe la inceputul anilor '80...'80 si ceva...avem si un loc in care se intampla totul, maternitatea spitalului din Campulung Muscel.

La radio, se auzea Olivia Newton John, iar micutul curios, la vremea respectiva, era Liviu Hodor. De la spital i se trage cu muzica; cine stie ce "chimii" au intervenit intre el si piesa Oliviei Newton John???
Cert e ca pasiunea pentru muzica a debutat odata cu prima gura de aer....

"Am ramas un simplu fan pana cand, la 16 ani, mi-am propus sa lucrez la radio. Mi-am luat inima in dinti, am dat proba, am luat si am ramas. Apoi am vrut mai mult. Deci… m-am apucat de televiziune si dj-ing, sustine personajul suspectat de o relatie directa cu muzica electronica.

La Vibe Fm el este jumatatea emisiunii “Request 629”, cealalta jumatate se numeste DJ Andi (asa cred ca se lamureste si mitul "Intregului").

Vorbim totusi de un duo, care comunica in aceiasi limba si care se afla pe acelasi palier, atunci cand vine vorba de bpm, de tech, de house, de electro, de trance, de minimal, de trip....de chestii de astea, electronice. "Impreuna suntem un duo de zile mari si ne madrim ca am reusit in trei ani sa facem ca aceasta emisiune sa fie nr. 1 in randul radiourilor de profil.

Jumatatea Request 629 aka Liviu Hodor a mai trecut o treapta, pasind pe teritoriul productiei muzicale.
A demonstrat ca este un DJ talentat, iar recent si-a facut debutul ca producator, lansand "Happy For You", un featuring cu solista Tara. Un nou debut in muzica dance, care a fost marcat in cadrul celei mai ascultate emisiuni radio, Request 629.
Happy for you...!!


Concluzie: in fiecare seara de luni, de la ora 21.00, la Vibe FM, Liviu Hodor ne prezinta, capitolele unei frumoase povesti, e cu structura epica, e sound electronic pur...
Am vorbit despre Liviu Hodor - DJul, poate o sa apara si Liviu Hodor - producatorul...nu stim...povestea lui insa trebuie ascultata..e abia la inceput....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites

 
Design by IoNuttz