marți, 18 mai 2010

Asculta Top 10 IN THE MIX by DJ Andi - mai 2010


In fiecare sezon am avut cate o piesa care a sapat adanc pe "circumvolutiuni" (am folosit neologisme in ideea in care veti aprecia ca ale noastre nu sunt netede... :-P); si am fredonat-o, ne-am innebunit prietenii, familia, colegii, vecinii; am apasat de mii de ori butonul ala pe care scrie "Play", incat la un moment dat stiam fiecare nota, masura...beat.



Pregatiti un pix, o foaie de hartie, sau deschideti un word si luati notite!



DJ Andi demostreaza ca te poti manifesta ca DJ underground si, in acelasi timp, sa ai succes pe scena de main a muzicii dance.



Usurinta cu care se manifesta in cele doua zone ale muzicii electronice, demonstreaza versatilitate. Pentru luna mai a realizat un top 10, cu cele mai hot 10 track-uri...in the mix.



Si asta e detaliul care face diferenta....



10. Sergio Navarro & Blas Marin - Solid (Original Mix)
09. Tomcraft & Jerome Isma-Ae - Trouble In The Redlight District (Weekend Heroes Remix)
08. Eloi Comes -Cocaine (Original Mix)
07. Austin Leeds - La Bonita (Original Mix)
06. Dave Kurtis - Sundari (Loko Remix)
05. My Digital Enemy, Prok & Fitch - Espiritu (Original Mix)
04. Phunk Investigation - Cradle Of Life (Phunk Investigation Black Mamba Remix)
03. David Amo, Julio Navas - Bama (Original Club Mix)
02. BK Duke, Felix Navarro Feat. Kaysee - Touch Me (Joscha Kretschmann, Easy L Dub Mix)
01. Adrien Mezsi - Roma (Original Mix)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites

 
Design by IoNuttz