sâmbătă, 15 mai 2010

London32 vs Qpido Level - La Ghalo (Vali Barbulescu remix)


In versiunea originala "La Ghalo" este o piesa cu un parfum aparte… o voce super "invechita" cu o tema originala compusa si interpretata de Qpido Level aka Viorel Sipos (ex 3 Sud Est) si o linie de bass ce se potriveste la fix cu tempo-ul de 130 bpm ales de cei doi frati din proiectul London32 (Bogdan si Marius Nasgodineanu) .

In varianta remixata, apetitul pentru groove al lui Vali BARBULESCU transforma aceasta piesa intr-una plina de vibe, cu un potential imens de a electriza orice ring de dans.

"Am dorit sa remixez aceasta piesa din prima clipa in care am ascultat-o! Mi se pare super "catchy" aceasta tema afectata de "patina timpului". Am fost sceptic initial gandindu-ma ca e vorba despre un sample de voce dar m-am convins cand am ascultat vocile originale trase de Viorel. Remixul l-am realizat in fix 6 ore si am dorit sa fie ceva foarte simplu ca structura si compozitie dar cu un balans foarte bun. Cand am masterizat, m-am bucurat sa realizez ca exact asta a iesit ! Sper ca remixul sa fie folosit cat mai mult in seturile DJ-lor si ca vibe-ul generat de acesta va fi unul excelent. See you on the dancefloor ! " (Vali BARBULESCU)

London32 vs Qpido Level - La Ghalo (Vali BARBULESCU remix)byvalibarbulescu

Vali BARBULESCU : valibarbulescu@gmail.com
London32: london32music@yahoo.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites

 
Design by IoNuttz